O'zb

“Kundalik”da ishlash to‘g‘risidagi savollarga javoblarni Telegram bot orqali olish mumkin

  • 1 aprel 2022 da 05:24, Малика Реймбаева

Kundalik platformasi foydalanuvchilarga yanada qulaylik yaratish maqsadida Telegram bot tashkil etdi. Endi telefon yoki pochta orqali qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qilmasdan hamda operatorning javobini kutmasdan o‘z savollaringizga javob olish, taklif yoki fikr bildirish mumkin.


@Kundalik_support_bot yordamida siz kirishni qanday tiklash va obuna uchun to‘lovni amalga oshirish haqida ma’lumot olishingiz, kompaniyaning ijtimoiy tarmoqlardagi rasmiy sahifalariga kirib, platforma funksiyalari bilan ishlash bo‘yicha video-yo‘riqnomalarni topishingiz mumkin. Bot, shuningdek, qo‘llab-quvvatlash xizmatiga qo‘ng‘iroqlaringiz arxivini olish va ko‘p uchraydigan texnik muammolarni hal qilishda yordam beradi. Botda “Texnik qo‘llab-quvvatlshga yozish” tugmasini bosish orqali ham so‘rov yuborishingiz mumkin.


So‘rovlar qo‘llab-quvvatlash xizmati tomonidan navbatiga qarab ko‘rib chiqiladi, javoblar xabar olinganidan keyin 24 soat ichida taqdim etiladi.


Telegram botini yaratishda biz birinchi navbatda elektron pochtasi yo‘q yoki Call-markaziga telefon orqali qo‘ng‘iroq qilish imkoniyatiga ega bo‘lmagan foydalanuvchilar uchun texnik yordam xizmati bilan bog‘lanishni imkon qadar osonlashtirmoqchi edik. Telegram – O‘zbekistonda ko‘pchilikka tanish bo‘lgan messenjer bo‘lib, unda endi siz bir necha marta bosish orqali qo‘llab-quvvatlash xizmatiga so‘rov yuborishingiz, istalgan vaqtda javob olishingiz va olingan ma’lumotlarga qaytishingiz mumkin. Javoblar bazasi har doim smartfoningizdagi bot chatida bo‘ladi. “Sayt” tugmasi yordamida brauzer satrida manzilni yozmasdan platforma veb-saytiga o‘tishingiz mumkin”, - deydi “Kundalik”ning texnik qo‘llab-quvvatlash xizmati rahbari Hilola Izzatova.

<>Aprel 2022
Dush Sesh Chor Pay Jum Shan Yak
28 29 30 31 01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 01
02 03 04 05 06 07 08