Yangiliklar
13 noyabr 2024
Первая четверть в ташкентских школах завершена и вместо привычных итоговых контрольных работ, состоялись СОЧи в онлайн-режиме.
Онлайн-СОЧи в цифрах
В этом году впервые в Узбекистане школьные экзамены прошли в онлайн-формате. Этот шаг стал настоящим прорывом в сфере среднего образования. Более 400 школ по всей стране и свыше 100 000 учеников сдали...
Batafsil o‘qish
13 noyabr 2024
Toshkent maktablarida birinchi chorak tugatildi va odatiy yakuniy nazorat ishlari oʻrniga onlayn-rejimda CHSBlar oʻtkazildi.
Onlayn CHSBlar raqamlarda
Bu yil Oʻzbekistonda ilk marotaba maktab imtihonlari onlayn formatda boʻlib oʻtdi. Ushbu qadam oʻrta taʼlim sohasida chinakam yutuqqa aylandi. Mamlakat boʻylab 400 dan ortiq maktablar va 100,000 dan ortiq oʻquvchilar imtihonlarni onlayn tarzda...
Batafsil o‘qish
14 oktabr 2024
Учащиеся 168 школ города Ташкента и Хорезма сдали демо-версию суммативных работ в электронном формате. С помощью функционала платформы eMaktabможно проводить суммативные работы без затрат на канцелярские, типографские и прочие расходы.
На платформе eMaktab создана возможность проводить контрольные, самостоятельные, суммативные работы с автоматическим выставлением оценок в журнал. Электронный формат несет в...
Batafsil o‘qish
16 sentabr 2024
Современное школьное образование ориентируется не только на успеваемость, но и на формирование заинтересованности у детей к учебе и новым знаниям. До недавнего времени довольно остро стоял вопрос о том, как отслеживать индивидуальные успехи, развитие личностных навыков, уровень мотивации школьников. Ведь помимо дневника не было других систем всестороннего мониторинга школьной жизни.
Мобильное...
Batafsil o‘qish
16 sentabr 2024
Zamonaviy maktab ta’limi nafaqat o‘zlashtirish ko‘rsatkichlariga, balki bolalarning ta’lim olishiga va yangi bilimlarga qiziqishlarini shakllantirishga qaratilgan. Yaqin vaqtgacha maktab o‘quvchilarining shaxsiy muvaffaqiyatlarini, shaxsiy ko‘nikmalarini rivojlantirish va motivatsiya darajasini qanday kuzatish mumkinligi masalasi juda dolzarb edi. Chunki, kundalikdan tashqari, maktab hayotini har tomonlama nazorat qilish uchun boshqa tizimlar mavjud emas edi...
Batafsil o‘qish